100327- lördag

Hej igen bloggen ;D

Nu sitter jag här och hostar och snorar. Mår inte sådär toppen, men hänger ändock i :)

Idag var vi som sagt ner till centralbiblioteket och lämnade tillbaka böckerna och sen till ica för att handla grejer till tacosen. Mums. Sen hem och då fastnade vi för en massa gamla klassiska disneylåtar som vi satt och sjöng med i. Åh så härligt det var. Riktigt mysigt och vilka minnen det väcker. Älska disneyfilmer. Det ska jag göra nästa gång jag åker hem, åka till mormor och dyka ner i soffan med mommo och ha en disneydag :D sååååå mysigt.

Nej, sen gjorde vi mat, åt mat och sen har vi typ suttit vid datorerna. Deltog även i earth hour, så tände en massa ljus och hade det så mysigt så. Nu har vi endast datorerna och teven igång, så vi kör vidare på det temat.

Imorgon är det plugg för fulla halsar. Åker nog ner till ett café och sätter oss. Det blir myspys det.

Har även gjort en ny kategori, Göteborgs awesomeness i paint, vilket visar våra vackra paintbilder utefter händelser och våra samtal. Haha, jag älskar våra paintbilder :D

Nej, nu ska vi sjunga vidare i disney! Just nu, Skönheten och odjuret. Gastone!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0