100327- lördag

Goddag min kära.

Skrev inget igår pga fullspäckat schema samt lathet :) Just nu sitter jag och chillar ett tag efter lunchen innan vi kilar iväg igen.

Igår så vaknade runt halv 12. Satt och pluggade till halv 3 ungefär och sen åt vi lunchaktigt innan vi åkte till Kållered. Var där och hittadde bla en matta och utemöbler :D Riktigt nice. Så när vi kom slog vi upp bordet och stolarna och fram med mattan. Blev riktigt bra tror jag. Efter det sprang jag ner till livsen och köpte gotta innan vi kikade på lets dance, spelade kort och såg på en film. Jag somnade sött i soffan runt 2 halv 3.

Vaknade runt 11 idag och klev upp. Tog en välbehvlig dusch och satte mig och kollade bloggar osv. Sen blev det lite lunch som sagt och snart ska vi ner till biblioteket och ica. Blir tacos ikväll, muuums. Nej, nu ska jag kila, men  vi hörs allihop! <3

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0