100328- söndag

Hejhej bloggen.

Hur är det med alla er? Med mig är det sådär faktiskt. Har haft extremt jobbig hosta i natt och snorig. Hua, men jag tror det har blivit lite bättre. Tycker synd om Jennifer som måste höra det hela tiden. Inatt är det jag som sover i vardagsrummet!¨

Dagen som har gått förbi har det inte gjort många knop. Sett på Lilla Sjöjungfrun igen och bara chillat/ kurerat mig. Funderar på en lång och varm dusch. Sköönt. Fick förresten igår kväll en craving att åka till Luleå, saknar min norrländska släkt däruppe. Hualigen, skulle vara trevligt med en trip dit till sommaren!

Nu så är maten i ugnen, nytt recept igen. Det är kycklingklubbor i marinad med rosmarin, citron och vitlök bland annat, och potatis och morotsklyftor. Hoppas det blir gott..

Nej nu ska jag hosta mig vidare till soffan. Hare gött mina vänner och familj.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0