100330- tisdag

Godkväll bloggen.

Nu sitter vi här i soffan och vet inte riktigt vad vi ska göra. Kanske slår på en film? Spelar kort? Kikar på teven, datorn? Hm, vi får allt se vad det blir.

Idag så klev man upp runt 10 någon gång, sprang in i duschen innan man satte sig ute på altanen och målade naglarna. Var så härligt väder, mm. Satt ute i tshort och frös inte ens. Hur skönt som helst. Efter lite fix osv så åkte jag ner mot staden där jag mötte Jennifer för en lunch på vår favoritkinarestaurang Tien Tsin. Det var supergott, men tyvärr fanns inte friterad kyckling, utan det var friterad räka idag. Nåja.

Efter det fick jag sällskap till min skola och där surrade jag lite med andra Jennifer gumms innan jag gick in för föreläsningen. Det handlade om nationalism och var faktiskt väldigt intressant. Lite jobbigt bara att han pratade utan några som helst anteckningar, så det var ganska svårt att hänga med.

Efter mina timmar där åkte jag hem till darling och då blev det lite surr och kolla igenom min post. Har fått deklarationen och tacka gudarna för bra besked. Slipper betala och får pengar tillbaka. Hallelulja. Då ska jag unna mig en hårklippning och kan njuta i sommar. Skööööönt.

Sedan blev det middag, potatismos, köttfärsbiffar och gräddsås. Det var la gott det. Dock så fick jag världens craving på en QP meny, har aldrig hänt att jag har varit sååå sugen på donken nångång. Konstig känsla. Nåja, sen så har vi inte gjort så mycket, gick ner på ica och Jennifer pratade med Jennifer Å. Nej, sen så gick vi hem, hostattack á la Elina. Mysigt. 

Nej, nu slår Jennifer igång sin dator för att vi ska nog slå igång en film. Undra vad det blir. Kanske Eurotrip ;D Hare gött mina vänner. 

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 

 
Sakna sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0