100331- onsdag

Goddag mina vänner.

Idag så tog vi oss en sovmorgon, utan att vi visste om det. Båda hade konstiga drömmar, min inblandade sig med gaybloggen och terrorister som tagit över söråkers båthamn, medans Jennifer var något om hallucination, 35 män och en tatuerad kropp..

Klev upp och har inte gjort så mycket sedan dess. Eller jo, har fått post och fick ett sött påskkort av mormor och morfar. Vad glad jag blev, hihi, sötaste morföräldrarna ever ♥ Har även ringt upp en massa till csn osv. Måste fixa det snarast. Hualigen. Hoppas på det bästa. Ett mail är skickat och ja, vi får la se hur det blir med allt :)

 

Nu sitter jag och lyssnar på ännu en inspelning av Stefan när han sjunger som han regelbundet skickar till mig. Älskar´t. You biggest fan is sitting here uncle! ;D Nej, idag är det så gråmulet och tråkigt så det blir en innedag, kanske måste ner och köpa lite mat, men annars så blir det lite plugg osv. Tråkigt med regn! Ha det så gött mina vänner. Saknar er!

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Känns som om det var 100 år sen detta kort togs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0