endast för att underhålla mig själv i några minuter..

DU
namn – Elina
födelsedag – 901127
hemstad - Göteborg
ögonfärg - blå/grå/gröna
hårfärg – mörkbrun med röda toner
längd – 181
högerhänt/vänsterhänt - vänster
värsta ovanor – don´t know
stjärntecken - skytt
skostorlek – 37
är dina föräldrar skilda – nej
skor i dag – inga
svagheter – osäker i mig själv
självförtroende – påväg uppåt!
rädslor – fötter
mål för året – komma in på utbildningen jag vill gå 
det första du tänker på när du vaknar – nej

ANTAL
antal personer du kysst – hm, inte så många..
antal förhållanden – 1
antal syskon – 2
antal piercings – 0
antal tatueringar – 0

FRAMTIDEN
namn på barn – ingen aning faktiskt
vad vill du bli när du blir stor – framgångsrik
drömjobbet – jobba för andra människor

FAVORIT
mat – kött
sport – slalom
djur – melissa
glass – vanilj
godis – choklad i guess
låt – ganska många
grupp – nickelback
nummer – 7
tuggummi – spearmint
helgdag – lördag
årstid – sommar
tandkrämsmak – nån
radiostation – p3 eller rockklassiker

HAR DU NÅNSIN
varit kär – no
blivit dissad – ja
rymt hemifrån – haha bara när man var liten och sur. Kommer ihåg en gång, gjorde mig en macka och sprang till röda torget. haha, sen blev jag hungrig och gick hem.
föreställt dig ditt ragg naken – haha jodå
skolkat – to many times
sovit utomhus – jo
gråtit i skolan – hm, jag vet inte. kanske
spytt i skolan – no
velat bli modell – no
gjort något dumt som du skrattar åt i dag – förmodligen
sett en död människa – ja
använt droger – no
ätit sushi – no
retats – ja

THIS OR THAT
cider eller öl – cider
pepsi/cola – cola
mc donalds/burger king – mcdonalds
kärlek eller sex – kärlek
choklad/vanilj – choklad
jordgubbar/blåbär – jordgubbar
kött/veg – kött
tv/film – tv
gitarr/trummor – gitarr
adidas/nike – adidas
kinesiskt/mexikanskt – chinese
kakor/paj – hm, paj skulle jag nog säga

KAN DU
gå ner i splitt ? – hell no!
skriva med båda händerna – nje
vissla – ibland
ha dina ögon i kors – ja
nudda näsan med tungan – nej, kort/tjock tungan

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade – peter, huh läskigt det lät. Men jag gav han högtalarna!
du pratade med – Jennifer
du msnade med – Jennifer
du kramade – Jennifer (låter jag som är helt besatt :o)
du skällde på – buddha

SENAST DU
skrattade – before
grät – jag vet inte.
filmen du såg – 1408 tror jag
tuggade tuggummi – igår
drog ett skämt – haha ingen aning
sjöng en sång – förut

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster – gatlyktor, massa hus och livsen
lyssnar du på musik nu – nej
om ja, vad? –
vad har du på dig – clothes
vad är det på din musmatta – har ingen

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallade hora – nej inte vad jag vet
ljugit om din ålder – förmodligen
bråkat utan anledning – ja

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - ja
rökt - ja
snusat - nej
shoppat - ja
motionerat - nej
solat - ja, på balkongen :D
slagit någon - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0