Jag vet att jag kör mycket listor nu..

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har ingen hemtelefon

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Hallå

Ringer det mycket till dig?
Nje

Ringer du mycket?
Jo

Vem ringde du senast?
Jennifer Lindh

Dagens låt?
Uhm, let me take you there- plain white t's

Hur mycket pengar har du?
alldeles för lite..

Senast kramat och när?
Jadu, måste ha vart när jag sa hejdå till jennifer i onsdags morse

Antal timmar sömn inatt?
12

Sov du ensam?
ja

Vem sov du hos senast?
mor och far 

Vem sov hos dig senast?
Ja, jennifer räknas väl inte så, så isf Ida

Vem vet mest om dig?
Jennifer Lindh

Vem vet du mest om?
Jennifer Lindh

Vad ser du fram emot?
Nästa vecka (-seminariet då ;))

Vad vill du ha just nu?
plugget klart

Snyggast i Skåne?
Jadu, känner inga skåningar, men den som ålundskan hade med sig i somras var het. 

Längtar du mest efter?
Lite enformiga svar men; Jennifer Lindh och min familj samt vänner

Vill du helst slippa?
plugga och städa

Stör du dig på?
tystnaden i lägenheten

Vem vill du sova bredvid inatt?
Buddha

Vilken buss åker du oftast?
19

Årstid är det nu?
Vinter/vår

Anser du sig själv snygg?
nope

Vem är snyggast?
alla som känner sig snygg

Är du en bra partner?
jadu, ingen jävla aning (:

Har någon varit otrogen mot dig?
nej, inte vad jag vet iaf

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
no

Hur många på din vänner lista har du hånglat med?
vilken lista? ja just det jag tog den från bdb. orka.

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
jadu, mest uppraggad, men nog raggar jag ibland också. hahahaha vilket fult ord. ragga...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ABSOLUT! JENKAÅ <3

Har du sett din bästa vän gråta?
ja

Vad åt du senast?
sips

Är du polare med grannarna?
haha, vet knappt hur dom ser ut..

Har du varit på ett party?
jo

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
inte en aning..

Har du varit utomlands?
ja

Var är dina syskon just nu?
en i åre och en i söråker

Vilken tid gick du upp imorse?
halv 1

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov, eller var påväg iaf

Vad är det första du gör på morgonen?
kissar

Vad ska du göra efter det här?
plugga och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0