Lista

Ditt utseende:
Hårfärg? Brownie
Längd? 180
Skostorlek? 37
Ålder? 19

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej
Gillar du någon? Nej
Vem? .
Tillåter du din kille röra vid dig? Har ju ingen kille.
Överallt? som sagt..
Har du haft sex? oui
Hur många har du haft sex med? 4
Har du haft många förhållanden? Nope. 1.

Smak & stil:
Vad har du på dig? Mjukiskläder
Hur ser dina trosor ut? Svarta spets
Har du någon BH? Ja
Hur ser den ut just nu? Vit
Hur beskriver du en fjortis? En person utan någon personlighet, endast utseende som räknas. fyy
Hur beskriver du en pluggis? En person med mål och gör vad den kan för att uppnå dem.

Bad days:
Har du varit full? yes
Har du däckat? yes
Har du haft sex på fyllan? yes
Har du rökt? yes
Har du snusat? nej
Har du gjort något olagligt? förmodligen
Har du slagit någon ner till marken? hahahahaha, jag?

Yes/No:
Är du allergisk mot något? nej
Tror du på gud? jag tror på något, vet inte vad dock.
Har du en bästis? Det har jag :)
Är du vegitarian? Heeell no. Kött is my life
Har du varit med om ett stort gräl? Ja


Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Cat
Cykla/gå? Gå skulle jag nog säga. Men lär nog cykla en del senare.
Öl/vin? wine
Kanin/hare? Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0