Lista

Berätta om första fyllan?

Gick i nian och var hos Ellen. Kvällen slutade med kurragömma.. med mig själv. Haha.

Vem är ditt snyggaste hångel?

Don´t know really

Yngste respektive äldsta hånglet ?

Yngsta är 89, och äldsta, jadu, var han 88:a eller 87:a?

Har du hånglad med fler än en under en 24 timmar period?

No

Säg något du är nöjd med i ditt utseende?

Just nu, mina naglar som Jennifer gjort, och sen mina fötter (: småa och petita

Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig

Ryggen ögonen. Som alla säger

Favorit sex soundtrack ?

?

Vilken är den pinsammaste skivan du äger?

Jag vet inte om jag har några skivor kvar?

Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha?

Jake Gyllenhall!

Har du ljugit för att få någon i säng?

Va? Nej?

Har du strippat för någon?

hm.. vet inte. tror inte det.

Har du stoppat upp bh:n eller byxorna någon gång?

Nej

Har du snattat?

Nono, good girl!

Har du moonat?

No

Den du levt Och upplevt mest med?

Jennifer Lindh

Hur många har du varit kär i?

0

Käraste ägodel?

Vännerna räknas inte som ägodel va? Isf är det datorn och mobilen och lägenheten :)

Vad skulle göra dig mest glad just nu?

Att morfar blev helt återställd <3

Vad är du mest rädd för i ditt liv?

Besvikelsen och att bli kvar ensam, stampandes på samma plats.

Homo, hetero eller bi?

Straight

Vad är kärlek?

Kärlek är då man gör vad som helst för en person. Ett band mellan två/flera människor som inte kan beskrivas. Förståelse, omtanke och tillgivenhet. Kärlek är då man inte kan leva utan personen/personerna.

Vad skulle du göra annorlunda om du fick backa bakåt i tiden?

Ta tag i mina problem och göra det jag hade velat. Stått upp för mig själv.

Har du något hemligt inom dig som ingen annan vet?

Njae. Jennifer vet allt om mig, men jag tror inte jag har så många hemligheter faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0