100511- tisdag

Hej.

Ett bra tag sen igen, men känner inte riktigt motivation för att skriva blogg faktiskt. Sen sitter jag inte lika mycket vid datorn nuförtiden heller.

Nåja, dagarna som har gått har bestått av utgång fredag och lördag, Barbara, Tor, plugg osv.

Idag så blir det plugg hela dagen och kvällen, eftersom Jennifer åker iväg till Daniel, så jag blir alone. Men har ganska mycket att göra för tillfället, så ska ta tag i plugget, men väntar tills jag är själv, känns som det kommer bli lättare då.

Annars händer inget speciellt i veckan tror jag. Tvättning, skicka in csn, kolla bostadsbidrag. Såna här tråkiga vuxengöran :/ Men det måste det också.

Snart åker man hem också. Jag längtar verkligen jättemycket till att träffa min familj och släkt igen, saknar er enormt mycket. ♥

Nej nu ska jag hoppa in i duschen tror jag. Ha det så bra.

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0