100512- onsdag

Godkväll.

Idag har jag varit riktigt produktiv. Är riktigt stolt över mig själv och min käre sambo. Fått en massa uppgifter gjorda, har många kvar, men jag tar tag i dom imorgon, då jag inte orkar för tillfället.

Imorse så vaknade jag av ett sms från Jennifer, sen somnade om tills hon kom hem. Då blev det lunch innan vi åkte till KTB där vi satte oss och pluggade. 2 till halv 8 satt vi innan vi blev så hungrig så vi åt på sibylla. Därefter har vi åkt hem. Och jävlar vad vi har skrattat och vad skönt det har känts. Har inte haft några sjuka samtal eller något på hur länge som helst, så det var efterlängtat! ♥

Imorgon är KTB stängt, så då blir det plugg hemma, sen blir det tvättning innan man ser på hockeyn och umgås med turtuduvorna ;D

Nej, nu kommer det en bildbomb från valborg! Har även gjort en kategori; valborg 2010 så ja, det är bara att kika in där! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0