100521- fredag

Ja, jag kom alltså hem i torsdags. Flög och det gick jättebra, så värt pengarna att komma hem på 1½ timme!

Vaknade på fredagen och duschade, innan Jennifer och hennes sötfarmor hämtade upp mig. Då blev det att uträtta lite ärenden på stan, springa in och träffa Madde innan vi åkte hem till Jennifer. Där blev vi en kort stund innan vi åkte hem till mig, hämtade korv och sen vidare till smacken. Där mötte vi upp Julia och Linda för lite grillmys och surr.

Satt där i några timmar innan vi åkte upp mot ljustorp och match mellan Löta och Ljustorp. Mycket härligt att träffa alla igen. Vi satt där i gräset, med solen lysandes och det var alldeles perfekt. Åh vilken mysig kväll. När matchen var slut så skjutsade vi damerna till gymnaiseskolan innan Jennifer skjutsade hem mig. Då blev det sängen och sova gott.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0