100522- lördag

Vaknade vid 9 någon gång och klädde på mig. Tanken för dagen var en birstatripp med mor min.

Åkte alltså dit och vi tog en fika det första vi gjorde. Tog en supergod macka med salami och brieost. Mums. Därefter blev det att strosa omkring i butikerna. Hittade världens finaste klänning som jag måste ha när jag får pengar. Åhhh, ska prova den här i veckan. Mamma hittade några söta plagg innan det blev willys och handla.

På kvällen blev det mat, och några glas vin innan Jennifer kom förbi. Satt och surrade och hade det hur mysigt som helst.

Sen fick vi skjuts med Jonte in till staden där vi gick upp till Edin. Där blev det surr, drickande, youtube osv. Mycket trevligt, bara sitta och prata och dricka lite smått.

Runt 3 så åkte vi hem med Micke och jag somnade som en stock vid 4.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0