100523- söndag

Vaknade vid halv 9, bakis och jävlig. Tog en snabbdusch innan jag fixade mig inför Victors konfirmation. Mormor kom förbi och åkte med oss upp till kyrkan runt halv 11.

Väl där så fick vi även sällskap av Stefan och Maria. Konfimrationen var bra men långdragen. Victors presentation framfördes genom sång och gitarrspel till metallica låten One. Ytterst bra och jag är så stolt över min lilla rockstjärna :D Han är så duktig. Efter konfirmationen åkte vi hem och mormor åkte för att hämta morfar.

Väl hemma blev det grillning!!!!, surr och skratt. Morfar såg hyfsat pigg ut ändå så det var underbart att se. Vi satt och surrade i några timmar innan folket for vidare. Då blev det lite mys med familjen innan jag åkte och lämnade av pappa med fisket och åkte till Ellen.

Hos Ellen blev det surr och tokigheter innan vi hämtade pappa och sonny. När vi släppt av dem åkte vi till Belle där det blev en hel del prat och skratt innan vi slog igång Jarhead. Åh min Jake, han är ju snygg! Höll dock på somna, så vid 2 tiden åkte vi hem, efter en till vända, då Ellen råkat snott Belles pappas mobil. Haha tokas.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0