100525- tisdag

Tisdagen bestod av en relativ tidig uppgång. Gjorde mig klar och sedan åkte jag och Marcus in till banken. Fixade några ärenden, men det blev inte som jag tänkt mig, så vi åkte till mormor och morfar istället.

Hos dom blev det fika, surr och skratt. Mysigt var ordet och vi satt där i någon timme innan vi for ner till banken igen och äntligen fungerade allt som det skulle.

Kom hem och åt mat, innan pappa, jag och victor drog ut med båten för en fisketur. Och som jag har saknat att åka båt! Sån himla befrielse att det inte går att beskriva med ord. Havet är min fristad, där känner jag mig fri och lycklig. Nåväl, fiskade och hade 1 hugg, 1 som jag tappade och en fick jag upp. Det var mycket roligt faktiskt och jag längtar tills nästa gång.

Vid halv 10 tiden halade vi upp båten igen och åkte hem. Väl hemma blev det tvtittande innan sängen hägrade.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0