100526- onsdag

Dagen D.

Imorse vaknade jag och packade, gjorde iordning lunch osv innan jag sa hejdå till Marcus och jag och mor åkte iväg.

Väl framme vid centralen mötte pappa upp oss och vi sa hejdå. Hoppade på bussen som skulle ta mig till Hudiksvall. Väl framme där så var jag så tankspridd och hade tankarna på helt annat håll att jag sånär glömde bort mitt bagage. Hua, tänk om jag åkt iväg utan det.

I stockholm var det dags för byte igen, men det hann bli en snabb middag innan färden fortsatte. Vid halv 10 var jag framme och ringde lite samtal innan jag kom hem.

Nu ligger jag i sängen och känner tröttheten komma. Ska slå av datorn och sova nu tänkte jag.

Saknar dig Jenniferstumpan. Hoppas du har det bra i Turkey och så syns vi på lördag. Jag vaktar Sneaky McDoodle åt dig. Dock har Buddha och jag lite svårigheter då han inte litar på mig när jag är iväg såhär. Du måste vara vår äktenskapsrådgivare när du kommer hem, i hope you don´t mind? ;D Älskar dig Gumman min

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tråkigt att höra med dig och Buddha..självklart kan jag hjälpa er, jag har ju ett litet finger med i spelet redan sedan förra gången ni bråkade. Det löser sig bara ni älskar varandra. Jag saknar dig mitt hjärta, snart är jag hemma igen <3

2010-05-28 @ 16:12:01
URL: http://youknow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0