100530- söndag

Dålig uppdatering den senaste veckan.

Har dock varit sjuk och inte orkat uppdaterat. Feber, nackvärk, huvudvärk, njurarna och halsen. Verkligen en vacker kombo :/ Nåja, dagarna som har gått har bara gått åt till att sova och återställa mig tills att darlingen skulle komma hem.

Eller iofs i fredags var jag och Barbara på bio, Prince of Persia. Åhh Jake, min dröm. Bra film och sjukt snygg skådespelare, kan det bli bättre? :D

Igår kom min lilla söta sambo hem, och oj så kärt återseende det blev. Fick en liten present av henne också, sötnöten. Vi åkte iaf hem och vi gjorde inte speciellt mycket, bara surrade osv. Vid 2 så gick jag och lade mig ute i vardagsrummet, medan de två turturduvorna tog sovrummet.

Vaknade vid 8 i morse, som jag gjort alla andra dagar, men somnade om och sov till halv1. Sköööönt. Nu har jag ringt och grattat mamma, för att hon är bästa mamman ever i mina ögon. Vi har haft våra up´s and down´s men det betyder inte att jag älskar dig mindre. Du är en stor del av mitt liv och jag skulle förfalla utan dig. Jag älskar dig, Anna Cecilia Evensson ♥

Dagen har inte så mycket mer att erbjuda tror jag. Vi ska ner och handla och sen göra någon god middag för att fira morsdag och vår lite försenade 20 veckors dag. Ja, för i fredags var det 20 veckor sen vi flyttade ner till vackra och underbara Göteborg, och det är det bästa valet jag någonsin har gjort och få dela den upplevelsen med min bästa vän, är oslagbart.

åh vad jag längtar till veckan, då jag kan lämna skolan lite grann åt sidan, för då är jag klar med kurserna, innan nästa drar igång. åh, ska bli så skönt med ledighet i helgen. Det kommer bli awesome!

saknar mina småkottar också, men somsagt, vi ses i juni. right? ;D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Grattis på morsdag älskade mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0