101009- Lördag

Hallå där!

Dagarna som gått dådå. I torsdags så var planen att man skulle iväg och träffa studiekamraterna, men efter lite ändrade planer så somnade jag om och tog en välbehövlig sovmorgon! Det var underbart skönt. Kände mig småhängig hela dagen, så det blev inte alls mycket gjort innan mor, far och bror kom förbi med en klädställning och diverse andra saker, så nu har jag en fungerande garderob! yaaaay :D

Efter att dom hade åkt, så hoppade jag in i duschen innan jag sprang iväg och hämtade ut kruslitteraturen och åkte sedan vidare mot stan där jag mötte upp Jennifer, Ellen och Belle. Började vandringen upp mot Jennifer där vi bara satt och surrade. Efter någon timme så åkte Ellen och Belle och jag sov över hos sötnöta.

På morgonen gick jag ner till kulturmagasinet och träffade studiekamraterna. Satt och skrev och diskuterade och sen blev det lucnh och sen gick jag hem till Jennifer. Väl där satt jag och skrev en massa och fick precis klart det när hon kom hem. Då blev det att skriva ut det och sen gå ner och posta det.

När det var klart så började vi fundera på kvällen. Det slutade med en utgång med en förfest tillsammans med Eva i Jennifers lägenhet. Det var ytterst roligt, med en massa Göteborgsnostalgi innan vi trippade till stads. Det var fullkomligt dött där så efter 2 timmar gick vi hem igen. Kom hem och såg lite på SATC innan vi gick och lade oss.

Vaknade inatt av att Jennifers fot var i mitt ansikte. Men  jag drömde att hon sminkade mig så fattade först inte vad som vidrörde mitt ansikte, så jag sköt bort foten och somnade om :P

Idag vet jag inte vad som händer, ska åka hem och sen har jag inga planer. Meeeeeen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Väldigt mycket nostalgi á la Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0