101010- söndag

Goddag.

Sitter just nu i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jennifer sitter här brvid och skriver något hemlighetsfullt som jag inte vet vad det är. Måste kika tror jag (:

Igår så åkte jag och Jennifer hem till mig med hennes mor. Väl hemma så gjorde vi inte alls mycket. Jennifer sov och jag gjorde mat. Det blev potatisklyftor, köttfärsbiffar och sallad. Mycket gott om jag får säga det själv. Efter det så hyrde vi en film som vi tänkte se, men då var det p.s i love you på teven. Så jag kikade på den, och jennifer på filmen. Pratade även med sötaste D-bug i 40 minuter. Saknar den karln.

Nåja, efter det började jag se på filmen, men gick och lade mig ganska snabbt. Sov konstigt inatt och vet inte varför. Vaknat omvartannat. Men klev upp och gjorde inte så mycket. Vi var himla rastlösa så vi gick och satte oss och gungade ett tag. Pratade gamla minnen man hade från när man var liten. Sjukt mycket minnen egentligen. Herreminje. Typ 'festen' med bröderna, hampus, nicke, emelie och henrik. Haha smurfhits och popcorn var det enda man behövde då!

Snart så kommer Belle ut och kanske Andreas, men sen får vi la se vad som händer och sker. imorgon är det dags att ta tag i studierna igen. Kommer ju inte hinna träffas på Onsdag, då jag har en tandläkartid, så får fixa detta på egen hand, med hjälp av telefonkontakt med mina kära studiekamrater.

Ha det så bra så länge!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0