101019- tisdag

God kväll!

Nu var det ett tag som jag skrev igen, men vet inte riktigt vad jag ska skriva för något. Livet rullar ju liksom bara på. Kanske kan ta lite om helgen då man var ut, något lite mer ovanligt än att bara sitta hemma och plugga eller kika på teven :p

Var iallafall ut i lördags med Madde, Linda, Jennifer, Julia, Ellen och Belle. Eller ja, Ellen och Belle mötte vi upp på krogen. Vi började med en förfest hos Jennifer där vi spelade lite ölspel, pyramiden och våghals. Mycket trevligt måste jag påstå. Därefter traskade vi ner till All Star där vi spenderade resten av kvällen. Hade mycket trevligt, med dans på svettgolvet och surr med människor. Vid halv 4- 4 var jag hemma hos Jennifer igen där jag spenderade min natt.

Vaknade på morgonen och åkte hem vid 14. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, gick ner till mor och far och åt, sen så var jag med Ellen som sov över hos mig.

Igår så var dagen lugn innan jag hade flickorna över på lite Paradise Hotel mys. Det var trevligt och ja, vi satt och skrattade åt älvor.

Idag så har man pluggat litegrann och sedan kom Jennifer och Tiris förbi. Mycket mys har det blivit och ja, bakade hallongrottor förut. Dom blev sådär, men Jennifer tyckte om dom iallafall så det var bra :D Hon sover här inatt och imorgon är det plugg för hela slanten.

En kort uppdatering blev det iaf. Har inte speciellt jättemycket att skriva. Ha det gött.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Från i fredags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0