101021- torsdag

God kväll!

Idag har det varit en händelserik dag. Började med en massa samtal imorse. Mormor, försäljare och brorsan. Jag klev upp, fikade och pluggade ett tag innan jag gick ner till huset. Där tog jag en macka innan mamma, jag och brorsan åkte till Timråbo där Marcus skrev på kontraktet till sin nya lägenhet. Det är en precis likadan lägenhet som jag har, fast ett hus härifrån, så han har nära till syrran :D

Efter att det var klart så åkte vi till soc en sväng, sen blev det birsta. Gick in på Boom och oj så mycket fint det var där! Herreminje, ville ta med mig allting. Framförallt en koffert som var huuur fin som hels, men inte skulle passa in hemma hos mig. Suck.

Efter det blev det en tur på coop innan vi åkte hem. Surrade med mor och far och käkade middag innan jag gick hem. Sitter nu här och pluggar litegranna innan Paradise Hotel börjar och sen blir det lite mer plugg innan Ellen kommer förbi en sväng! :D

Imorgon är det dags att träffa studiegruppen klockan 9. Efter det blir det fix och sådant innan man sticker till Madde för middag och därefter Ladies Night! Hoppas på en mycket rolig kväll :D

ha det bra kära vänner. Kram

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0