101022- Fredag

God morgon alla morgonpigga.

Jag kan däremot inte säga att jag är speciellt morgonpigg av mig faktiskt. Utan jag hankar mig fram och tar mig upp lite som vart. Suck, jag vill verkligen vara en morgonmänniska och kunna plugga helt underbart bra på morgonen/förmiddagen, men det finns inte ens på min världskarta. Synd.

Nåväl, fick sällis av Ellen en sväng igår. Mysmys. Sen blev det lite plugg innan jag slocknade i sängen. Sjukt vad förvirrad jag var imorse när klockan ringde. Drömde om den samtidigt som jag var vaken. Jisses. Men snabbade mig, frukost, på med kläder, packa väskan och gå till bussen. Självklart glömmer jag en massa saker, såsom det jag har uppskrivet och gamla anteckningar från föreläsningarna. Suger hårt, men som sagt, jag får ju snart hjälp av studiegruppen så.  Kallt som fan var det ute också, nu märker man att snön och vintern står och knackar på fönstret.

Kom in till stan gick till Kulturmagasinet där det var stängt, men gullig som dom är släppte dom in mig ändå. Så nu sitter jag här och väntar på dom, 9 var tiden men dom är sena. Fick ju ett mail av marie där det stod kom i tid. Nååå, vem är det som är sen? ;)

Ska sitta till lunch ungefär och då sticker jag upp till Jennifer och fixar mig lite granna, innan vi får skjuts hem med Jenka Å. Hoppas på en riktigt rolig kväll.

Och mormor, ta´t lugnt med drickat ikväll! ;D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Sakna sommaren. Sakna båten. Saknar att bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0