101024- söndag

Goddag!

Helgen har varit över förväntan och jag är numera en slagen krigare känns det som, även fast helgen har spenderats helt utan akohol!

Fredagen började med att jag träffade studiegruppen och påbörjade gamla tentor och shit vad segt det gick. Måste verkligen öka min förståelse för detta. Satt iallafall till 12 tiden och då sprang jag upp till Jennifer. Väl där så tog jag en tupplur innan jag började sminka mig. Därefter sprang vi ner till ok för att få skjuts med Jenka Å.

Åkte då hem till mig och gjorde oss iordning mer, klädde på oss och fixade håret. Runt 17 var jag färdig och därmed försenad till Madde, så jag sprang ner och hämtade bilen så Jennifer kunde fixa klart sig. Svängde förbi och hämtade Ellen på vägen och sen hämta Majakan och Jenka Å. Väl inne i Sörberge var det att hämta upp Bellebus också. Men en halvtimma försenad kom vi till Madde där Linda väntade också (:

Åt suuupergod mat, kött, potatisgratäng, sallad och sås. Skulle ha varit supergott med ett  glas vin till den maten, men det blev cola istället. Nåväl, sen blev det mer fix, plattade Lindas hår och sen begav det sig mot Eon arena och Ladies Night.

På Ladies Night så fick vi platser ganska högt upp, men det gick bra ändå. och showen då. Heeeeeelt underbar! Hade så jävla kul och dom var så himla duktiga. Martin och Brolle, samt en dansare förgyllde min värld! Har aldrig skrikit och klappat händerna så pass mycket någon gång! Shit alltså. Helt otroligt! Tack tjejer än en gång!

Efter att vi sett klart så skjutsade jag hem Mormor till sig innan jag skjutsade in Jennifer och Ellen till stan. Åkte sen hem till mor och far och sov där. Sov länge och väl.

På morgonen så gjorde jag inte så mycket, hjälpte till med maten och det blev sjömansbiff, och jisses vad gott det var! Helt underbart. mm! Efter det sprang jag hem och städade innan Jennifer och Andreas kom förbi. Då blev det till att baka en kladdis medan dom satt och spelade xbox. Brände mig såklart än en gång i ugnen och denna gång på tummen. Skar mig även i ringfingret på en tallrik jag råkade tappa. Lyckat!

Efter ett tag kom även Madde och Jenka Å hit. Madde kopplade i högtalarna, brände av en dänga och sen började dom dansa som aldrig förr! :D Roligt att se. Själv var jag alldeles för lat för det. Nåja, runt 1 så hade alla åkt och då blev det sängen för mig!

Nu idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske ta tag i något skolarbete. Är nog bäst det!

/ ElinaAnnaErikaEvensson




Bilder tagna från Timråbladet på Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0