Lista

 1. Hur gammal är du om fem år? 24, snart 25
2. Vem var den sista du träffade? Ellen
3. Hur lång är du? 180
4. Vilken var den senaste film du sett? p.s I love you <3
5. Vem ringde du senast? Hm, Jennifer L måste det ha varit
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Efterlängtad Partylördag på Trädgårn! 16 okt går du+2 in fritt före 00.00! Våra djs drar igång prick 23.00. Kom i tid! Halloweenparty 30/10 www.tclub.se nr. 011539 "- Trädgårn
7. Vad är dagens planer? Skriva klart hemtentan, skicka in den och vara med Jennifer L, sen har jag inga planer. 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men det är billigare att skicka sms, så en blandning :P 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår en snabbis
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå
12. När vaknade du idag? Runt halv 9
13. Har du någon gång hittat en katt? Ne det tror jag inte
14. Vilken är din favoritplats? Le hav
15. Vilken plats föredrar du minst? Just nu, studierummet!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis är jag utbildad lärare med en fast tjänst. Jag har en familj och är lycklig, samt att alla mina vänner har en sådan bra kontakt som vi har idag.
17. Vad skrämde dig som barn? Spöket under sängen. och nu skämtar jag inte. Det var ett spöke/ande under min säng, som tog tag i mina fötter en gång. Sen dess hoppade jag alltid i sängen, ungefär en meter ifrån sängen kant.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ellen, den sjuka jäveln :p
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ne det är jag väl inte, men jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan helst
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Några gånger ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor! Älska skor!
26. Är du social? Det händer (:
27. Vilken är din favoritglass? Jag vet inte riktigt. Är inget stort fan av glass egentligen
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle säga till mina vänner 'packa väskan, vi åker utomlands imorgon'
29. Tycker du om kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? nooo
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nee, mitt i sängen och ta all plats är mitt motto :D  
33. Kan du spela poker? Neej
34. Tycker du om att mysa? Who doesn´t?
35. Är du en beroendemänniska? Jag fastnar alltid i beroenden. Ena dagen kan det vara kakor, andra dagen chips och den tredje att använa samma skor. haha.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? njae
37. Vill du ha barn? yes
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska?
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? dum fråga. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shoooes.
42. Äger du dyra smycken? Njae
43. Har du någon gång testat narkotika? ICKE!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En korv 
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha, måste nog vara Ellobello
46. Välj ett ärr på din kropp? Kanske den på armen, efter tiden i Göteborg. Brände mig i ugnen när jag skulle stoppa in lasagne i den.
47. Vad har du för ringsignal? Eminem ft. Rhianna- Love the way you lie.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej det tror jag inte. Kanske i lillstugan.
49. Flirtar du mycket? Nej, ytterst dålig på det.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På toan nere i båthamnen på 50-dagarsfesten
51. Kan du byta olja på bilen? no,
52. Har du fått fortkörningsböter? icket
53. Vilken var den senaste bok du läste? Elevers olikheter och specialpedagogisk kunskap av Bengt Persson
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? no
56. Dansar du i bilen? Haha, kan man kalla det dans, så ja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Stödanteckningar till hemtentan 
59. När var du i kyrkan senast? Julafton tror jag
60. Vilka personer utmanar du? De som vill (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0