110404- måndag

Nu var det fruktansvärt längesedan jag skrev något i denna stackars blogg. Jag har ingen direkt ursäkt, bara att tiden inte har räckt till, orken har inte infunnit sig och motivationen inte varit där.

Vad kan jag berätta om dessa månader som passerat då? Jo men jag har festat med damerna, jag har pluggat som en tokas, jag har haft praktik i 3 veckor, varit sjuk i 4 omgångar och ja, lever livet.

Den här dagen var sista dagen på praktiken och jag hade min sista genomgång för niorna. Var om utbud och efterfrågan idag och då tyckte jag att det gick riktigt bra jämfört med förra gången. När lektionen var slut och jag förklarade för klassen att det var min sista dag så fick jag en applåd av dom. Såååå söta :'D

Annars då, händer inte så mycket, är småförkyld, ska sitta på kulturmagasinet hela veckan och till helgen sticker jag till fjällen. Mycket härligt!

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Kanske fortsätter, men det var ju ganska roligt att skriva av sig (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Vill ha sommar, fest och ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0