110406- onsdag

Nu sitter jag ännu en dag och pluggar tillsammans med Carina. Tog en lite paus för att skriva lite granna. Vi gör för nävarande ett grupparbete om det politiska tänkandets historia. Ganska intressant och mer greppbart än vad vetenskapsteori någonsin kommer att vara.

Gårdagen spenderades också med plugg på Kulturmagasinet, innan jag åkte hem där Jennifer väntade. Slängde ihop en ganska god chili con carne, med lite sambal, sweet chili, massa olika kryddor, bönor, vitlök, lök, köttfärs, majs och röd paprika. Blev faktiskt ganska nöjd med den. Och min nya gryta för att inte att tala om den, LOVE IT! :D

Idag blir det som sagt plugg till ungefär halv 4, då blir det att åka hem, tvätta, plugga lite grann och sen städa lite grann tänkte jag. Skulle behövas dammsugas igen iaf. Jävla damsugarmunstycke som inte suger upp något. Nej, nu måste jag fortsätta innan vi sticker och käkar lunch.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Käre Platon, jag ska lära mig allt om ditt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0