110407- torsdag

Sitter just nu ungefär på samma ställe som jag satt igår. På mittuniversitet med Carina. Fast nu sitter vi i ett grupprum i bibliteket och Sara har joinat oss. Vi hoppas på att bli klar idag så att man kan fortsätta med den enskilda muntliga redovisningen och tentaplugg. suck.

Idag klev vi upp runt 8, fikade, gjorde oss iordning och for iväg. Har suttit här sen halv 10 imorse och lär nog sitta här till iallafall 17tiden skulle jag tippa på. Då ska jag fara hem och packa för imorgon sticker jag till fjällena. Jag och Carina ska åka iväg till Kittelfjäll på typ en konferensresa genom lärarförbundet. Dom pröjsar för allt så varför inte. Ska bli skönt att få koppla av en smula och kanske inte tänka på plugget alla timmar på dygnet.

Var så stressad inatt att jag bara drömde en massa stressdrömmar. Måste hitta någonting avslappnande som jag kan sysselsätta mig med och inte bara ha plugg i tankarna. Kanske ska ta upp det där som kallas för träning och motion? :) Ja men det får bli ett nytt löfte från mig själv till mig själv. Börja motionera, inte äta så mycket skräp och då kanske plugget går lättare också. Vem vet? Jag ger det gärna ett försök.

Nåja, nu har snart Carina och Sara läst klart kapitlet och då är det min tur att arbeta, nämligen skriva ned allting de säger på datorn. Mycket bra arbetsfördelning tycker jag, eftersom läsa inte är min starka sida, utan jag skriver mycket hellre.

Lär inte skriva någonting innan jag kommer hem från fjällen, så ha det så trevligt i helgen alla små glada (och oglada för den delen) så hörs vi!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0