091206- söndag

Måste bara säga GRATTIS PAPPA I EFTERSKOTT! det har ju inte kommit något inlägg om det, men nu har jag sagt det :)

Nåja, åkte iaf hem igår, och gjorde inte alls mycket, såg på Robinson, några filmer osv innan det blev sängen. Idag har det varit samma sak typ. Eller ja, har fått reda på att man ska jobba alla gånger kvar på hockeyn+ en extragång. SKÖNT! Måste ringa soc imorgon också. Mormor också..

Nej, men nu har jag uppdaterat lite grann. Svar på lite kommentarer;

L; Nej, vi får reda på tisdag blir det!
Madde; Jajamensan, det blev den ändå. Så det kommer bli kanon! JA du måste komma ner! :D
Annonym kommentar från förra månaden;
Anonym om 091030- fredag:
hm, vem föddes först av er? och har ni någon gång inte velat vara tvillingar?

Jag har ingen tvilling? sjuk kommentar :) Vem skulle min tvilling vara. Jag har endast två yngre bröder.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0